förvirrad och besviken

Kom hem för ett tag sen.
Åkte till skolan imorse, slutade vid 16, då fick jag sitta och vänta i 45 på att jag&mamma skulle ha möte så hade vi det o sen skjutsade mamma mig till centrum.
Skulle egentligen på möte men det blev inte så, så jag mötte marcus istället så gick vi först till min kusin och lämnade hans present sen gick vi ner och satte oss vid kanalen och bara satt och pratade om allting ett tag det va jätteskönt!
Sen drog vi till gårn där dom skulle ha träning, satt ute &väntade med honom på dadda och dersas kompis så när dom kom drog dom in till träningen och jag drog hem.
Har ätit lite middag och sitter nu i sängen och funderar igenom allt som hänt.
Försöker hålla humöret uppe och det funkar väl sådär, men jag ska fan heller må dåligt över det här.
Nu ska jag fixa lite grejer, duscha &sova.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0