FV möte

Kom nästan precis hem från mötet.
Det va trevligt som alltid, vi kommer alltid fram till bra saker och har trevligt! :D
Åkte med marcus till vallen sen för han skulle möta sin morsa &mattias så jag va lite snäll &gjorde sällskap eftersom jag ändå bor över vägen.
Sitter och kollar på csi nu med mamma, efter det ska jag gå&tvätta bort mitt smink, sätta på en film sen sova.
Är ju skola imorn &jag slutar sent tror jag, då åker jag antagligen direkt hem efter.
Måste nog plugga imorn eftersom jag ligger efter ganska mkt nu.
Men nu ska jag gå &tvätta bort sminket &krypa ner i sängen börjar känna att ögonen blir trötta (a)

godnatt

Kommentarer
Postat av: T

sv: hahahah nej. men folk definerar emo som sk'ärsår.

2009-09-07 @ 22:26:51
URL: http://meitalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0