inga ord

Det va mysigt hos jocke, jätte fin lägenhet hade han. Önska att man oxå bodde själv, men det lär ju dröja några år..
Ajja, va där i några timmar sen tog jag&syrran bussen hem.
Har pluggat lite sen dess men det går inte så jättebra, kommer nog inte gå speciellt bra på provet imorn.
Men kan inte göra annat än försöka.
Nu ska jag faktiskt sova, mår inte speciellt bra.
Av många anledningar, kommer nog inte bli mkt sömn inatt men ska väl försöka ..
Orkar inte vara trött i skolan imorn, men lär väl bli så ändå.
Vi har ju spex imorn, o tjejerna ska va killar , vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, förutom syrrans byxor, men tröja vet jag inte riktigt än.
Får bestämma imorn, annars tar jag väl bara nån tröja.
Har tagit lite bilder idag men lägger upp dom imorn för kortläsaren är där nere.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0