inte taggat på nåt

Kom hem från skolan för ett tag sen.
Den här dagen har varit lite konstig.
Åkte till skolan imorse som vanligt, men åkte &mötte gaby i blackan istället för direkt till skolan, så åkte vi till skolan kom typ bara 15 min försent så det va lugnt.
Hade historia på morgonen, fast vi gjorde typ ingenting.
Sen hade vi svenska, då kom våran kock o sa att det va ström avbrott o att vi skulle få mat kl 1 istället för 12 -.-
blev sjukt irriterad, sen hade vi en till svenska lektion, o sen religion när vi egentligen skulle haft lunch, &alla lektioner va med samma lärare!
Sen fick vi sitta i typ 45 min o vänta på att vi skulle få äta, så lackade typ alla o lalalal ..
sen drog vi för ingen orkade ha klasstimme sen sluta, så jag drog till um i kista med gaby&sara, sen till blackan med gaby, hon skulle hem, jag skulle fixa en grej.
Sen åkte jag hem efter ett tag, o då ringer nån hora o säger grejer som får mig på sjukt dåligt humör &jävligt lack. Jag lyssnar inte på random brudar som ringer &inte vgar säga vem det är men tror att jag ska göra som den vill?  no way!
&ja .. nu är jag hemma, haha lång dag.
Ska typ gå och duscha snart, fixa massa grejer eftersom vi har skolfoto imorn, typ , bestämma vilka kläder jag ska ha osådär så jag inte försöker välja de imorn då kommer jag aldrig komma till skolan ^^
Så det ska göras. Måste plugga lite oxå eftersom jag har prov på torsdag om franska revolutionen -.- fattar typ ingenting.
Ajja nu måste jag börja göra lite saker om jag ska hinna allt ikväll. :)
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0