jaadu

har varit i skolan hela dagen &kom hem för ett tag sen.
Hade matteprov idag också, och hejjagsugerpåmatte! det gick så gaalet jävla dåligt, har aldrig gjort nåt sämre prov!
haha skrattretande .. menmen, orkade inte tänka mer på det så jag satte mig och gjorde klart mitt arbete om franska revolutionen, är nöjd över mig själv att jag är klar med det nu!
Åkte hem sen, blev lite cp, min lärare ringde till mamma 10 min efter jag dragit från skolan o säger att jag skolkar o lalala .. ORKA!?
så han kommer väl ha ett möte med oss imorn, hahaha han är så överdriven o har "möten" med alla för typ allting.
sjukt jobbig.. menmen, ska gå över till grannen nu &kolla om jag ska börja va barnvakt åt hennes barn.
dom e jäättesöta (a)
så nu måste jag gå,
puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0