jobbigtjobbigt

va nyss ute med hundarna, det är riiktigt kallt ute!
satt iofs ute typ en timme på framsidan med lådan som melvin ligger i i knät o bara lät tårarna rinna.
många kanske tycker jag är töntig för att det är ett djur jag pratar om, men jag har alltid haft djur o dom betyder otroligt mkt för mig.
Och jag var så himla glad när jag fått dom, oså fick jag bara ha han några veckor.
Skuulle egentligen begrava honom nu, men det gick bara inte.
Satt och smsade lite också vilket fick mig på lite bättre humör.
Kollar på idol nu, sen ska jag nog sova, skulle egentligen städat idag men det blev inte så.
Lär väl göra det inatt istället, det är typ då jag kan göra det.
men nu ska jag fortsätta kolla, hoppas alla andra mår bättre pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0