johan falk

gomorron!
vaknade för ungefär en timme sen, ska snart sätta igång och plugga eftersom det är söndag idag.
Sen ska jag städa chillornas bur, får se hur det går .. haha
Håller på att ladda ner en film nu som jag ska titta på ikväll också, det blev den där , GSI Gruppen för särskilda insatser eller nånting. Har velat se den ett tag  så blev fett glad när jag såg att den fanns :)
Det är väl ungefär vad jag ska göra idag .. Ska städa mitt rum lite oxå tror jag, det känns som om det är så onödigt att göra det egentligen eftersom det bara blir stökigt på en gång ändå.
Men det måste göras iallafall.
Min dator är jätteseg nu när jag laddar ner filmen, så orkar inte skriva mer nu för allt ser jättekonstigt ut.
menmen, vi hörs senare! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0