långa dagar = inte kul

Är hemma nu efter en galet lång och jobbig dag i skolan.
Började med historia i nästan 2 timmar, sen matte, engelska som jag inte va med på, träslöjd i typ 10 min, IT & eurytmi (stavning) .
Fick jätteont i huvet efter lunchen så jag gick till skolsyster, fick en alvedon lite varmt vatten med honung och la mig i vilorummet och somnade på dirr! Så jävla skönt, sov i ungefär 30 min sen kom gaby&sara o väckte mig, mindre nice!
Slutade 4 då drog jag med gaby hem, vi käkade lite sen va jag tvungen att dra annars skulle jag komma hem jättesent. Så kom hem för typ 30-40 min sen, har bara kollat runt lite på datan och chillat.
Är jättejätte trött, fattar inte varför eftersom jag somna ganska tidigt igår men är ändå tröttare idag än jag brukar vara. Det är konstigt..
Borde egentligen ta och städa mitt rum lite men orkar verkligen inte så det blir nog inte så.
Ska gå &hitta på nånting nu. :)

ppusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0