outsiders

Kom hem för ungefär en timme sen kanske.
Åkte med mamma imorse till färingsömarknaden som va typ där uppe där  vi bodde förut.
Det va väl helt okej. Kunde kanske gjort nåt roligare idag men det va skönt att se lite andra människor än mamma &syrran eftersom jag varit sjuk i en vecka.
Sen åkte vi &kollade på vårat gamla hus, o fyfan va fult dom har gjort det. Haha jag blev nästan arg , det va skitfult!
Fattar inte hur man kan förstöra ett hus så som dom gjort med det.. ajja glad att vi inte bor där längre.
Ikväll händer nog ingenting vad jag vet.
Ska nog bara ta det lugnt eftersom det är skola imorgon.
Jag vet att jag lovade bilderna men det gick inte lägga in dom på datorn igår så jag ska försöka göra det snart.
Så dom kommer nog ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0