RIP melvin

Hela dagen har han mått jättedåligt, bara legat i mitt knä i en handduk.
Har försökt mata honom med vatten i en spruta så han fick i sig vätska + gett honom lite knäckebröd som han knappt åt..
Han blev bara sämre och sämre, så vi åkte till danderyds djursjukhus vid 19 nångång, hon sa att det inte skulle gå att göra nånting.
Jag blev inte ledsen, utan arg .. för att hon knappt ens tittade på honom och sa vad det kunde va bara att det inte skulle gå att göra nånting..
Så han fick en spruta sen va han borta..
Kunde verkligen inte sluta gråta och känner hur tårarna kommer nu igen..
Han låg i mitt knä hela tiden, jag kände när hans hjärta stannade och han slutade andas.
Det va det värsta som hänt på länge.
Varför skulle det hända dig bebis, när du va hur pigg som hellst igår.

19/6-2009 - 26/9-2009 livet är inte rättvist ibland


Kommentarer
Postat av: fxdsvdxc

palla kommentera dom som har utbildning till det när du själv inte vet ett skit om det:s har du tänkt på att dom kanske har haft likadan fall tidigare så dom i stort sätt vet vad det e utantill?

2009-09-27 @ 09:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0