så det kan gå

Nu ligger jag i min nybäddade säng!
såå skönt, men är väldigt irriterad eftersom någon har tagit min laddare och jag har verkligen inge batteri på mobilen, det konstiga är ju att den va i mitt rum imorse?
får väl fixa så att nån tar me en till skolan imorn, om ens mitt batteri räcker till det -.-
blir så trött på saker som alltid ska försvinna ur mitt rum ..
menmen, är galet trött just nu så ska faktiskt ta och sätta på en film att somna till.
Känner att jag måste ladda ner någon ny film eftersom jag typ sett alla 1000 ggr så det börjar bli lite tråkigt.
Jag är tråkig jag vet, inga bilder eller nåt kul.
Men min kamera är helt cp så måste lämna in den innan jag orkar ta bilder med den.

pusss &godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0