sämsta dagen på läänge

Nu är jag hemma igen!
Känns som alla mina inlägg börjar så?
Ajja, iallafall, har varit i skolan idag, som både va bra&dåligt.
Hade inte så jobbig dag, kändes som vi inte gjorde nånting typ haha.
Efter skolan åkte jag till blackan &mötte matilda, sen drog vi till st: Eriksplan och fikade på ett jättemysigt cafè dit lär vi gå igen! Dom hade btw sjuukt god latte, tror det hette Bönor&bakat eller nånting haha!
Jag&matilda satt och snackade skit, pratade om allt o bara chillade, skönt att träffa henne igen det va ju nästan två veckor sen.
Drog därifrån runt halv 6 tror jag, så kom nyss hem :)
Har inte så mycke roligt att skriva menmen ..
Min hund har varit hos veterinären idag oxå, hon hade nånting så dom fick typ "skära upp henne" som mamma sa, haha .. mamma ringde mig i skolan idag och berätta dt, o jag började gråta direkt, vill inte att min bebis ska va sjuk.
Sen började jag bara tänka på hur det kommer bli när dessie blir äldre &inte finns längre kommer bryta ihop totalt eftersom vi haft henne i 7 år. Helt sjukt, började nästan gråta av det oxå eftersom det märks att hon börjar bli lite gammal. Även om hon kanske inte är så gammal än.
Menmen nog om det, nu måste jag plugga massa matte!

pusss
jag älskar dig bebis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0