sjukling

Ligger i soffan, är hemma från skolan idag pga att jag verkligen inte mådde bra när jag vaknade.
Hade sjukt ont i magen kunde knappt stå upp. Men det har gått över nu så ligger i soffan och slappar lite.
Har försökt ladda ner nåt photoshop liknande program men det går väl sådär.
Vill försöka fixa min design men det verkar inte gå så jättebra så om någon vill hjälpa mig med det skulle det va helt underbart? (a)
Blir nog inget möte för mig ikväll, men vi får se vad mamma säger.
Ska nog ändå gå ut ett tag sen och ta med mig kameran tror jag, om den har något batteri kvar.

eftersom jag är hemma idag kan jag ju försöka uppdatera lite mera, nicenice, har några små idèr på g oxå. :)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0