sjunde himlen

Har faktiskt gjort massa bra saker redan!
haha jag vaknade runt 8.30 för kunde inte somna om efter att mamma gått till jobbet, känns konstigt att hon börjat jobba igen eftersom hon inte gjort det sen i juni, menmen.
Har städat mitt rum så vi kan släppa ut chillorna i veckan utan att dom biter sönder alla mina saker, städat lite i resten av huset, varit ute med hundarna, myst med milton o massa annat :)
om en timme slutar mamma, då ska hon låna bilen hos morfar sen åker vi o hämtar luciano.
Vet inte riktigt när jag kommer hem men blir nog senare iallafall eftersom det tar runt 2 timmar att åka dit sen ska vi fixa med massa papper o sen ska vi åka hem oxå.
Ska läsa lite tråkiga bloggar nu, haha sen ska jag fixa mig lite och vänta på mamma. :)
Hoppas alla andra haft en bra dag!

jag tycker att dom som läser är lite dåliga på att kommentera? eller vad tycker ni  :)
pusss
min lilla bebis som kommer idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0