söndagar är inte roliga

Eftersom det är söndag idag får det bli en sån där ta det lugnt dag.
Är ganska trött efter igår oxå.
Åkte ju iväg på morgonen, va hemma några timmar sen tid jag 18.44 bussen till stenhamra &mötte mattias + några andra.
Vi gjorde väl inte så mkt typ va vid stenbrottet ett tag, sen drog vi ner till gårn ett tag sen hem till mattias och bara tog det lugnt ett tag.
Tiden gick helt plötsligt jättefort när vi va hos honom, så va tvungen att dra till bussen efter typ nån timme.
Eftersom det va sista bussen som gick typ 12 så va jag tvungen att ta den.
Fick vänta ett tag i centrum sen, men va hemma runt 1 typ, då tvätta jag bort sminket o sånt där sen la jag mig i sängen och kollade på film ett tag, sen somnade jag väl runt 2 nångång tror jag.
Vaknade vid halv 11 imorse av att telefonen ringde -.- sjukt irriterande eftersom ingen va hemma, så kunde jag inte somna om efter det.
Har kollat på alla avsnitt av idol som gick på tv förut, myst lite med bebisarna och tagit det lugnt.
Ska hoppa in i duchen snart, raka benen o sånt där, sen fixa naglarna städa rummet lite o plugga, sånt man gör på en söndag typ?(a)
hörs sen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0