sov dags

Nu har jag gjort klart allting, nästan iallafall.
Duschat, matat bebisarna, valt kläder tills imorn, städat & har nyss pluggat lite.
Eller jag försökte fatta matten men gav upp väldigt snabbt och började rita på en bild istället som sak vara till revolutionen ;)
men måste egentligen bara läsa på det som fan, eftersom jag typ inte kan nånting &provet är på torsdag &har egentligen inte tid att plugga imorn.
Menmen orkar inte oroa mig över det nu. Det går som det går.
Ska iallafall försöka sova nu så jag inte är så trött imorn.
Imorn blir det skola, sen ska vi hem till min kusin som tydligen fyller år imorn vilket jg faktiskt glömt bort.
Men det blir säkert bra, så stannar nog kvar i skolan efter det och pluggar istället för att åka hem emellan.
Då får jag nog mera gjort.
Eller så gör jag nånting annat, vi får se.
Men nu ska jag sova annars kommer jag inte palla.
godnatt pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0