sovit konstigt

Har så sjukt ont i hela kroppen, har antagligen sovit som ett cp eftersom jag inte kände såhär igår.
Har ont i ryggen, eller typ under axel, i nacken o armen ..
Speciellt där jag hade en spricka i axeln förut eftersom jag fortfarande inte kan använda den som vanligt igen efter det utan är väldigt svag i den armen och kan inte ta den lika långt bak eller upp som den andra, beror på att jag behövde ha armen i samma läge helt stilla i flera veckor.
Nu ska jag gå och duscha sen är det film med mamma som gäller kl 21.

blir nog inget mer inlägg ikväll, så vi hörs imorn i skolan eller när jag kommer hem från allting vilket lär bli ganska sent, men vi får se har ju 45 min i skolan innan mötet efter jag slutat så då kan jag nog skriva lite :)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0