stenhamra

Kom nyss hem,
åkte till stenhamra runt 7 tiden och träffade mattias + massa andra, va ute ett tag på gårn i typ 15 min sen drog vi hem till matte o bara tog det lugnt.
Va där typ till kvart i 12 nånting då gick vi till bussen.
Kollade på slutet av freaky friday hos honom oxå, haha har sett de nmånga gånger men den e faktiskt ganska rolig^^
Nu kollar jag på nån film på 5an, vet inte vad den heter men den verkar bra, &måånga snygga skådespelare! :D
hahah.
Nej ska nog försöka sova snart eftersom det är söndag imorn = min pluggdag så måste nog göra det så jag inte sover bort hela dagen vilket jag känner för att göra ändå, (a)
Menmen, vi hörs imron!

pusss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

de va house of wax du kollade på :DD

2009-09-20 @ 11:37:44
URL: http://jjenniferb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0