veckan

 

Måndag; skola 8.15-16.00, möte 16.45-? , UM (?), FV-möte 18-21

Tisdag; skola 8.15-15.10, inget planerat

Onsdag; skola 8.15-16.00, inget planerat

Torsdag; skola 8.15-15.10, inget planerat

Fredag; skola 8.15-15.10, inget planerat

Lördag; kanske norrköping med mamma

Söndag; plugga, städa, chilla-dag

 

Alla dagar jag inte planerat nånting på lär bli fulla med saker att göra ändå.

Kan ju inte planera hela veckan direkt :)

Som sagt, imorn har jag massa saker att göra, slutar 16 har möte i skolan då, sen måste jag hinna till ungdomsmottagningen en snabbis efteråt, mellan mötet i skolan och festivalverket mötet.. Men jag tror jag hinner, annars får jag väl .. vänta och se.

Nu har jag och mamma precis städat buren till chillorna, ska fixa lite saker sen ska jag duscha, som jag tror min kära syster precis ska göra, så kommer inte få nåt varmvatten-.-, sen ska jag kolla på Kommissarien&havet kl 21 på 4an tror jag(?) :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0